Sport Friends

Vind een sportmaatje: 6 manieren om een vriend(in) te overtuigen om met jou te trainen

Fitness is leuker wanneer je dit met iemand samen doet. Als je deze zes tips toepast, dan lukt het jou zeker om je vrienden van de bank krijgen om vervolgens samen met jou te sporten. Je weet waarom je actief zou moeten zijn, maar nu is het tijd om je kennis te verspreiden en je vrienden en familie te helpen om ook actief te worden. Wanneer je je tijd en energie besteedt aan het verbeteren van je gezondheid, dan zijn de resultaten vaak zichtbaar voor iedereen. Je verbeterde zelfvertrouwen, je lichaamsbeeld en een stralende huid vallen erg op. Maar voor je vrienden en familieleden die niet graag actief willen worden, moet je misschien wat overtuigende tactieken gebruiken om ze op gang te helpen.

Sport Girlfriends

Het zit allemaal in de timing

Direct na een training is de perfecte tijd om met een vriend(in) te praten over hoe goed je je voelt. De energieboost die je direct na het sporten krijgt, is heel natuurlijk, dus hij/zij zal de positieve energie die je uitstraalt horen en/of voelen. Het is de perfecte tijd om hen uit te nodigen om met je mee te doen met je volgende sportsessie.

Sporten kan een therapeutische werking hebben

Wees een goede vriend(in) voor iemand die gestresst of depressief is. Vertel hem/haar dat je goed kan luisteren en neem hem/haar mee tijdens een wandeling om een frisse neus te halen. Het hebben van een sportmaatje betekent niet dat je per se een overdekte fitnessruimte moet hebben. Vertel je vriend(in) dat je een beter humeur krijgt wanneer je naar buiten gaat en actief bent. Zo simpel kan het zijn. Als je actief bent, dan krijg je natuurlijke, feel-good hormonen in je lichaam.

Samen weer op het juiste pad komen

Als jij en je vrienden een feestje bijwonen en wat te diep in het glaasje hebben gekeken, kun je voorstellen het feest de volgende ochtend voort te zetten met een training of een gezond ontbijt om weer op het juiste pad te komen. Je vrienden hebben misschien een hekel aan het idee om vroeg wakker te worden na een avondje stappen, maar zodra ze wakker zijn en klaar om te gaan, zullen ze je bedanken. Je kunt zelfs een vast sportmaatje vinden in het weekend vanwege deze suggestie.

Wees de motivatie

Zo vaak helpen we een vriend(in) gemotiveerd te blijven om te trainen, maar als het om onszelf gaat dan is dit vaak niet het geval. Als je denkt dat je een sportmaatje nodig hebt om je op het goede pad te houden, vraag dan een niet actieve vriend(in) om je te helpen. Je helpt ze om in beweging te komen, doordat ze jou helpen in beweging te blijven. Ik weet dat veel mensen de neiging hebben om te connecten met vrienden die vaak sporten als ze motivatie nodig hebben, maar een niet actieve vriend(in) kan je net zo veel steun geven. Het kan hen motiveren om actie te ondernemen en hun eigen gewoontes te verbeteren.

Deel je verhaal

Wanneer je een gezond, actief leven gaat leiden, kunnen vrienden zich zorgen gaan maken of bedreigd voelen door de veranderingen die je aanbrengt. Als je weet dat je nieuwe actieve levensstijl je misschien afleidt van je normale vrienden- en gezinsactiviteiten, probeer dan je doelen te communiceren. Doe een poging om af en toe een sportmaatje uit te nodigen om waar mogelijk met je mee te doen.

Sport fashion

Er is niets aantrekkelijker dan prachtige sportkleding. Een van de beste manieren om een ​​vriend(in) te inspireren om actief te worden, is door ze te laten winkelen voor nieuwe sportkleding en -schoenen. Als ze de perfecte outfit hebben gevonden, dan hebben ze een goed excuus nodig om het te dragen. Op dat moment kun je eenvoudig een geweldige spinles of een wandeling voorstellen die ze met je kunnen doen.

We zijn allemaal gemotiveerd door verschillende factoren. Naarmate je gezonder en fit wordt, is het normaal dat je het van de daken wilt schreeuwen en dat je wilt dat je dierbaren hetzelfde ervaren. Als je echt mensen in je leven wilt helpen gezondere gewoontes aan te nemen, dan moet je je gedachten en mening zeer positief houden. Niemand houdt ervan te horen dat hun huidige levensstijl slecht is. Gebruik een zachte aanpak om een ​​vriend(in) te overtuigen om je sportmaatje te worden. Moedig je familie en vrienden aan met positieve en leuke ideeën om hen in hun eigen tempo in staat te stellen gezondheidsdoelen op de lange termijn te bereiken.

Mijn citaat voor jou is: "Als je het goede voorbeeld blijft geven, zullen je geliefden uiteindelijk met je meegaan."

Gerelateerd

Alle artikelen
We breiden onze inzet voor ecologische duurzaamheid en economische empowerment uit met onze samenwerking met Plastic Bank

We breiden onze inzet voor ecologische duurzaamheid en economische empowerment uit met onze samenwerking met Plastic Bank

Auteur: Herbalife Nutrition

Op 8 juni 2022 is het Wereldoceanendag en hebben wij een tweejarig partnerschap gestart met Plastic Bank, een sociale onderneming die Ocean Stewards over de hele wereld in staat stelt om plastic in de oceaan te stoppen. Door deze samenwerking willen we voorkomen dat tegen het einde van het jaar 2023 meer dan 181.436 kg plastic in de oceanen terechtkomt. Daarnaast biedt de organisatie een economische kans voor de leden van de Plastic Bank-gemeenschap in Indonesië, die plastic afval inwisselen bij lokale inzamelpunten voor levensverbeterende voordelen. Deze inspanning breidt onze toewijding aan recycling en het elimineren van plastic afval verder uit, terwijl het ook bijdraagt aan ons doel om 50 miljoen positieve effecten te bereiken die mensen en de planeet helpen.

Lees meer

Casa Herbalife Nutrition

Casa Herbalife Nutrition

Auteur: Herbalife Nutrition

Samen met onze distributeurs halen we jaarlijks een mooi bedrag op voor onze Casa Herbalife Nutrition “Pedagogisch Centrum Wagenschot”. Dit doen we middels onze eigen stichting HNF (Herbalife Nutrition Foundation). Wagenschot biedt begeleiding, behandeling, training en beroepsopleiding voor jongeren met emotionele en gedragsstoornissen, al dan niet in combinatie met een mentale beperking. Maar hoe zet Wagenschot ons mooie bedrag in om kwetsbare kinderen te helpen? Lees hieronder een aantal persoonlijke verhalen. We hebben voor fictieve namen gekozen wegens privacy van de kinderen.

Lees meer

Vijf tips om je algehele welzijn te ondersteunen

Vijf tips om je algehele welzijn te ondersteunen

Auteur: Dana Ryan

Als je per dag vijf aspecten voor je gezondheid oppakt, dan kan je hiermee je welzijn ondersteunen. Een recent gepubliceerd rapport van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC), gebaseerd op 30 jaar aan gegevens, schetst een vijfpuntenplan voor preventie en de vijf gezondheidsgerelateerde gedragingen.

Lees meer