Fit blijven in de zomerperiode

Er zijn meer dan 165.000 gezondheidsgerelateerde apps beschikbaar om ons te helpen alles te volgen, van dagelijkse stappen tot slaapuren, eten, humeur en nog veel meer. Met al die opties is het moeilijk om te weten wat te volgen en waarom. Voor velen van ons zijn apps erg waardevol voor het volgen van vorderingen op het gebied van gezondheids-, voedings- en fitnessdoelen en om ons gemotiveerd te houden. Voor anderen werkt een reguliere benadering net zo goed. Wat je aanpak ook is, hier is wat inspiratie voor wat je deze zomer kunt volgen.

Basisactiviteit:

Ondanks de discussie of een dagelijks doel van 10.000 stappen een goede zaak is of gewoon een willekeurig getal, is het de moeite waard om in te zien hoe actief je bent. Zo krijg je meer inzichten in je fitnesslevel en kan je meer activiteit toevoegen aan je dag wanneer dat nodig is.

App: stel een dagelijks doel in en volg je stappen via je telefoon of tracker.

Offline aanpak: committeer aan een dagelijkse wandeling.

Voeding:

Als je probeert af te vallen of te eten volgens specifieke macro's, is het bijhouden van je maaltijden een effectieve manier om verantwoording af te leggen. Wat begint als iets sporadisch wordt al snel een gewoonte.

App: stel doelen en volg wat je eet en je vochtinname met apps zoals MyFitnessPal (deze app geeft je gedetailleerde voedingsgegevens).

Offline aanpak: houd je maaltijden dagelijks schriftelijk bij en houd je vochtinname bij met een meetbare en hervulbare fles.

Fitness:

De beste manier om je voortgang in de loop van de tijd te zien, is je workouts en de effecten op je lichaam en prestaties bij te houden.

App: volg trainingen met apps zoals Endomondo, MapMyRun en meer - haal inspiratie op.

Offline aanpak: neem een ​​goede ouderwetse maandelijkse selfie (dezelfde kleding en pose), zodat je na verloop van tijd de effecten van je inspanningen kunt zien.

Klik hier voor nog meer fitness tips.

Gerelateerd

Alle artikelen
3 tips om je aantal stappen te verhogen

3 tips om je aantal stappen te verhogen

Auteur: Samantha Clayton

Onderschat de kracht van lopen niet. Het toevoegen van extra loopmomenten aan je dag kan een positief effect hebben op je gezondheids- en fitnessdoelen en je aantal stappen. Wil je een leuke, effectieve en sociale activiteit die je helpt beweging aan je dagelijkse routine toe te voegen? Probeer elke dag 10.000 stappen te maken. Lees verder om erachter te komen hoe je meer stappen per dag zet.

Lees meer

Fitness tips

Fitness tips

Auteur: Samantha Clayton

Als je fit wilt zijn, dan moet je ervoor zorgen dat je voldoende beweegt. Laat me je helpen met een activiteitenplan om jouw gewenste resultaten te behalen. Mijn aanpak om fit te worden is een lange termijn aanpak, zodat je elke week resultaten kunt behalen.

Lees meer

Populaire onderwerpen: body shaping, eiwitdiëten, en de gezondheid van de hersenen

Populaire onderwerpen: body shaping, eiwitdiëten, en de gezondheid van de hersenen

Auteur: Herbalife Nutrition

Als het gaat om gezond ouder worden, zijn er drie belangrijke voedingstrends: body shaping, eiwitrijke diëten en hersengezondheid. Naarmate mensen ouder worden, wordt er meer nadruk gelegd op de gezondheid op lange termijn, waarbij mensen van alle leeftijden op zoek zijn naar producten die gezond ouder worden ondersteunen. Volgens het Natural Marketing Institute is de millennial generatie net zo geïnteresseerd in anti-verouderingsproducten als babyboomers. Vooral de gezondheid van de hersenen zal in 2019 een trend zijn.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x